Úvodní stránka » Kurzy a vzdělávání pro firmy » Obchodní dovednosti B2B II: Jak správnými otázkami předcházet námitkám a uzavírat obchod

Kdo kurz povede?

Martin Bednář, hlavní lektor, kouč a ředitel AD FONTE

Martin Bednář
  • Zkušený trenér, lektor a kouč
  • 7 let praxe jako kouč, trenér a lektor
  • 20 let praxe na manažerských a obchodních pozicích

Certifikace

  • 2012 certifikace Master Trainer of NLP, Robert Dilts, USA
  • 2009 certifikace MQ (Mental Quotient / Positive Psychology)
  • 2009 certifikace Trainer of NLP
  • 2008 certifikace Master Practitioner in NLP

Martin Bednář očima druhých

Byl jsem na tréninku, kde byl Martin trenérem a opravdu se mi líbil jeho velmi přátelský a efektivní způsob, kterým řídil trénink. Jeho rady a koučování mi velmi pomohlo v zlepšení přístupu k mé práci, lidem a... životu. Díky, Martine!

Antonio Iossa, ExxonMobil

„Martin je velmi erudovaný trenér a kouč. Jeho přístup k učení je svěží a inovativní a přitažlivý pro všechny. Velmi doporučuji.“

Andrew Camilleri-Fyfe, ExxonMobil

Martin je velmi erudovaný, vysoce organizovaný a efektivní trenér. Jeho široká manažerská praxe, dovednosti v mezilidské komunikaci a kreativita, výrazně přispívá k živým a informativním workshopům, které... zajišťují účastníkům širokou nabídku hodnotných nástrojů, jak pro osobní, tak profesionální život.

Hamish Weir

Více informací

Máte ke kurzu jakýkoli dotaz

Zeptejte se přímo lektora:

Obchodní dovednosti B2B II: Jak správnými otázkami předcházet námitkám a uzavírat obchod

Naučte se ptát zákazníka, zjistit jeho potřeby a předcházet a zvládat jeho námitky.

„Je lepší znát některé otázky než všechny odpovědi.“ (James Thurber)

„Posuzujte člověka podle jeho otázek, ne podle jeho odpovědí.“ (Voltaire)

Jak vám kurz pomůže?

  • budete umět klást otázky,
  • budete umět námitky zvládat,
  • budete umět námitkám předcházet

Podrobná osnova kurzu

  • Otázky otevřené/uzavřené.
  • Otázky hypotetické.
  • Otázky analytické.
  • Otázky emocionální.
  • Otázky zaměřené na situaci.
  • Otázky zaměřené na problém.
  • Otázky zaměřené na dopad problému.
  • Otázky zaměřené na zjištění potřeb zákazníka.
  • Otázky zaměřené na zjištění motivace zákazníka.
     

Pro koho je kurz vhodný?

  • Kurz je určen každému, kdo chce nebo potřebuje umět úspěšně prodávat firemní klientele.
     

Sdílejte na sociálních sítích

Naši klienti firemních kurzů

Cena: 7 926 Kč 9 590 Kč vč. DPH

Co je v ceně

  • tištěné i elektronické materiály

Termíny

Momentálně není vypsán žádný termín kurzu

V současné době nejsou vypsány žádné termíny kurzu. Chcete-li být informováni o vypsání termínu kurzu, či se domluvit na speciálním termínu pro vás, kontaktujte nás.

1) Zanechte nám kontakt

2) Do 48 h se s vámi telefonicky spojíme k prodiskutování vašich potřeb

Skrýt formulář

Máte zájem o informaci o kurzu?

Kontaktujte nás a do 48 h se s vámi telefonicky spojíme k prodiskutování vašich potřeb

Kolik je jedna mínus jedna (slovy)?

 

Související kurzy

Kurzy, které by vás také mohly zajímat
  • Koučink: Jak koučovat druhé k dosahování výsledků

    Manažer je zejména kouč svých podřízených, někdy i nadřízených. Naučte se pracovat se svými lidmi..., podporovat je a pomozte jim k vyšším výkonům. Víte, že největší motivací je často práce sama?
  • Vedení lidí

    Kdo chce zapalovat druhé, musí sám hořet. Umíte zapalovat druhé? Hoříte Vy sám/sama?
  • Koučem sám sobě

    Převezměte odpovědnost za svůj život a naučte se koučovat sám sebe. Poznejte, co je pro vás... skutečně důležité, kam jdete a co od života čekáte. A naučte se s tím pracovat.

Sdílejte na sociálních sítích