Kdo kurz povede?

Martin Bednář, hlavní lektor, kouč a ředitel AD FONTE

Martin Bednář
  • Zkušený trenér, lektor a kouč
  • 7 let praxe jako kouč, trenér a lektor
  • 20 let praxe na manažerských a obchodních pozicích

Certifikace

  • 2012 certifikace Master Trainer of NLP, Robert Dilts, USA
  • 2009 certifikace MQ (Mental Quotient / Positive Psychology)
  • 2009 certifikace Trainer of NLP
  • 2008 certifikace Master Practitioner in NLP

Martin Bednář očima druhých

Byl jsem na tréninku, kde byl Martin trenérem a opravdu se mi líbil jeho velmi přátelský a efektivní způsob, kterým řídil trénink. Jeho rady a koučování mi velmi pomohlo v zlepšení přístupu k mé práci, lidem a... životu. Díky, Martine!

Antonio Iossa, ExxonMobil

„Martin je velmi erudovaný trenér a kouč. Jeho přístup k učení je svěží a inovativní a přitažlivý pro všechny. Velmi doporučuji.“

Andrew Camilleri-Fyfe, ExxonMobil

Martin je velmi erudovaný, vysoce organizovaný a efektivní trenér. Jeho široká manažerská praxe, dovednosti v mezilidské komunikaci a kreativita, výrazně přispívá k živým a informativním workshopům, které... zajišťují účastníkům širokou nabídku hodnotných nástrojů, jak pro osobní, tak profesionální život.

Hamish Weir

Více informací

Máte ke kurzu jakýkoli dotaz

Zeptejte se přímo lektora:

Excelentní servis = spokojený zákazník, který se vrátí

Poznejte, co ve skutečnosti váš zákazník chce a co si myslí. Naučte své zaměstnance odhadnout situaci a zajistit, že se spokojený zákazník vrátí.

Jak vám kurz pomůže?

  • budete vědět, co chce a jak myslí zákazník
  • budete umět jednat se zákazníkem
  • budete umět klást otázky tak, abyste zjistili, co zákazník skutečně potřebuje
  • budete umět zvládnout emoce svoje i emoce klienta

Podrobná osnova kurzu

Tomuto workshopu předchází zmapování situace, které identifikuje nejčastější problémy a určí, zda je potřeba zaměřit se na úroveň postoje k zákazníkům nebo na úroveň jednání v určitých situacích.

  • jak přivítat zákazníka, ať už osobně či po telefonu
  • jak zvládnout rozzlobeného zákazníka
  • jak zjistit, co zákazník chce a co skutečně potřebuje
  • jak dobře naslouchat
  • jak klást otázky
  • jak oddělit fakta od emocí
  • jak ovlivnit očekávání zákazníka
  • jak zapojit zákazníka do řešení
  • jak dosáhnout dohody
  • jak dosáhnout spokojenosti zákazníka

Pro koho je kurz vhodný?

  • pro pracovníky všech oddělení, která mají na starosti kontakt se zákazníky (od reklamačních a servisních oddělení, po recepce, personál hotelů a zdravotnických zařízení), manažery těchto oddělení, manažery prodejních týmů.

Sdílejte na sociálních sítích

Naši klienti firemních kurzů

Zaujal vás tento kurz?

Máte zájem o uspořádání tohoto kurzu? Chcete získat cenovou nabídku? Chcete se s námi osobně potkat?

1) Zanechte nám kontakt

2) Do 48 h se s vámi telefonicky spojíme k prodiskutování vašich potřeb.

Skrýt formulář

Máte zájem o informaci o kurzu?

Kontaktujte nás a do 48 h se s vámi telefonicky spojíme k prodiskutování vašich potřeb

Kolik je jedna mínus jedna (slovy)?

 

Sdílejte na sociálních sítích