Úvodní stránka » Kurzy a vzdělávání pro firmy » B2B Prodejní dovednosti I: Jak prodávat klíčovým firemním zákazníkům?

Kdo kurz povede?

Martin Bednář, hlavní lektor, kouč a ředitel AD FONTE

Martin Bednář
  • Zkušený trenér, lektor a kouč
  • 7 let praxe jako kouč, trenér a lektor
  • 20 let praxe na manažerských a obchodních pozicích

Certifikace

  • 2012 certifikace Master Trainer of NLP, Robert Dilts, USA
  • 2009 certifikace MQ (Mental Quotient / Positive Psychology)
  • 2009 certifikace Trainer of NLP
  • 2008 certifikace Master Practitioner in NLP

Martin Bednář očima druhých

Byl jsem na tréninku, kde byl Martin trenérem a opravdu se mi líbil jeho velmi přátelský a efektivní způsob, kterým řídil trénink. Jeho rady a koučování mi velmi pomohlo v zlepšení přístupu k mé práci, lidem a... životu. Díky, Martine!

Antonio Iossa, ExxonMobil

„Martin je velmi erudovaný trenér a kouč. Jeho přístup k učení je svěží a inovativní a přitažlivý pro všechny. Velmi doporučuji.“

Andrew Camilleri-Fyfe, ExxonMobil

Martin je velmi erudovaný, vysoce organizovaný a efektivní trenér. Jeho široká manažerská praxe, dovednosti v mezilidské komunikaci a kreativita, výrazně přispívá k živým a informativním workshopům, které... zajišťují účastníkům širokou nabídku hodnotných nástrojů, jak pro osobní, tak profesionální život.

Hamish Weir

Více informací

Máte ke kurzu jakýkoli dotaz

Zeptejte se přímo lektora:

B2B Prodejní dovednosti I: Jak prodávat klíčovým firemním zákazníkům?

I prodej se mění. Naučte své obchodníky prodávat v 21. století, využívat sociální sítě a být jiný než konkurence.

Jak vám kurz pomůže?

  • budete umět se na prodejní schůzku připravit
  • budete umět schůzku zahájit
  • budete umět zjistit potřeby zákazníka
  • budete se zákazníkem najít, jaké řešení je pro něj nejlepší
  • budete budovat dlouhodobý vztah se zákazníkem

„Klíčem není zavolat tomu, kdo rozhoduje. Klíčem je, aby ten, co rozhoduje, zavolal vám.“ (Jeffrey Gitomer)

Podrobná osnova kurzu

  • zopakování základních prodejních dovedností
  • komunikace/prodej na racionální a emocionální úrovni
  • zvládání námitek
  • vyhledávání nových zákazníků v 21. století a využití sociálních sítí
  • prioritizace společností
  • jak být jiný než konkurence
  • prodej napříč organizací zákazníka - navazování a udržování kontaktů
  • analýza situace a nalezení problému
  • možnosti řešení problému - "maximalizace koláče"
  • řešení problému a návratnost investice zákazníka
  • správný prodej, očekávání zákazníka a jeho spokojenost
  • minimalizace rizik
  • rozhodnutí - kritéria, role a motivace účastníků rozhodovacího procesu
  • implementace a dosažení cílů zákazníka
  • "Ne" jako jedna z úspěšných prodejních strategií
  • osobní integrita a dlouhodobý horizont - klíč k úspěchu

Pro koho je kurz vhodný?

  • pro každého, kdo chce umět úspěšně prodávat firemní klientele.

Sdílejte na sociálních sítích

Naši klienti firemních kurzů

Ohlasy účastníků našich kurzů

  • Byl jsem na tréninku "B2B prodejní dovednosti" vedeným Martinem Bednářem. Byl jsem skutečně spokojen s obsahem tréninku a profesionálním přístupem trenéra. Byly tam hodnotné informace pro moji další kariéru.... Během tréninku bylo dost času a prostoru pro naprosté pochopení všech nových informací a pro praktické vyzkoušení.
    Petr Suchan, Henkel

Cena: 8 240 Kč 9 970 Kč vč. DPH

Co je v ceně

  • tištěné i elektronické materiály
  • možnost bezplatné konzultace s lektorem po dobu 14 dní

Termíny

Momentálně není vypsán žádný termín kurzu

V současné době nejsou vypsány žádné termíny kurzu. Chcete-li být informováni o vypsání termínu kurzu, či se domluvit na speciálním termínu pro vás, kontaktujte nás.

1) Zanechte nám kontakt

2) Do 48 h se s vámi telefonicky spojíme k prodiskutování vašich potřeb

Skrýt formulář

Máte zájem o informaci o kurzu?

Kontaktujte nás a do 48 h se s vámi telefonicky spojíme k prodiskutování vašich potřeb

Kolik je jedna mínus jedna (slovy)?

 

Související kurzy

Kurzy, které by vás také mohly zajímat
  • Koučink: Jak koučovat druhé k dosahování výsledků

    Manažer je zejména kouč svých podřízených, někdy i nadřízených. Naučte se pracovat se svými lidmi..., podporovat je a pomozte jim k vyšším výkonům. Víte, že největší motivací je často práce sama?
  • Vedení lidí

    Kdo chce zapalovat druhé, musí sám hořet. Umíte zapalovat druhé? Hoříte Vy sám/sama?
  • Koučem sám sobě

    Převezměte odpovědnost za svůj život a naučte se koučovat sám sebe. Poznejte, co je pro vás... skutečně důležité, kam jdete a co od života čekáte. A naučte se s tím pracovat.

Sdílejte na sociálních sítích